اینم شانس من از واکسن کزاز، عفونت کرده 😭

تصویر
۵ پاسخ

اگر امروز واکسن زدی کمپرس سرد بزار و اگر دیروز زدی حوبه گرم زود خوب میشه

عزیزم عفونت نیس التهابه ب محض زدن واکسن کمپرس نباید گذاشت

چه واکسینه باید بزنیم؟

منم زده بودم تا دوروز خیلی خیلی درد میکرد و ورم کرد
بهداشت نشون دادم
گفت ایرادی نداره😐

وای من پشیمون شدم ک زدم خیلی افتضاح بود هم دستم کلی باد کرد هم دو شب از دست درد نخوابیدم هم تب کردم تازه دوستمم گفت این واکسنا همش جیوه داره خیلی پشیمونم

سوال های مرتبط

مامان 💓محبت خدا💓 مامان 💓محبت خدا💓 ۱۱ ماهگی