اگر امروز واکسن زدی کمپرس سرد بزار و اگر دیروز زدی حوبه گرم زود خوب میشه
عزیزم عفونت نیس التهابه ب محض زدن واکسن کمپرس نباید گذاشت
چه واکسینه باید بزنیم؟
منم زده بودم تا دوروز خیلی خیلی درد میکرد و ورم کرد
بهداشت نشون دادم
گفت ایرادی نداره😐
وای من پشیمون شدم ک زدم خیلی افتضاح بود هم دستم کلی باد کرد هم دو شب از دست درد نخوابیدم هم تب کردم تازه دوستمم گفت این واکسنا همش جیوه داره خیلی پشیمونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.