۹ پاسخ

من نبردم

ببری بهتره پسره من اینسری مریض بود بردمش دیگه همون چکاب حساب میشه

من بردم دکتر گفت همه چیزش خوبه نیازی به آزمایش نیست ولی الان پشیمونم چرا بیشتر اصرار نکردم آزمایشه رو بنویسه

اجباری نیست

من بردم دکتر ازمایش نوشت اما سختمونه ببریم بچه رو سوزن بزنن خون بگیرن

من هنوز نبردم

بردم یادم رفت بگم ازمایش بنویس یادم میاد از حرص منفجر میشم 😐

من هنوز نبردمش ولی میبرمش انشالله

من هنوزنبردم ببری بهتره

سوال های مرتبط