۲۴ پاسخ

من نبردم ولی دکترش کلسیم و دی ۳ داد

نبردم
اصلا دکتر دخترهام اعتقادی به این آزمایش نداره

من بردم

هنوز نبردم

نه خیرر🙂

من بردمش

من سه تا بچه دارم هیچکدومشونم نبردم واجب نیست

من نبردم هیچ کدوم از پسرامو

ما بردیم حتمااااا ببر

به نظرم ببر چون خدا نکنه اگه مشکلی داشته باشه زود بفهمیمن
بچه دؤستم قند داشت

محض اطمینان ببر
من پسرم وزن و قدش عاااالیه،همه چیزش
ولی کمبود ویتامین دی داشت به مقدار کم
کمی هم آهنش کم بود

میتونی ببری اگرم نه که هیچی من ماه پیش بردم البته چکاپ کامل همه چی

اره حتما ببر من بردم پسرم کم خونی نشون داد تیرویید هم نشون داد

جدیده

من بردم
دیگه بستگی ب خودت داره عزیزم

من نبردم 9سال پیش سر بچه اولم این داستانا نبود الان اومده رو کار اون پسرم نبردم اینم نمی برم

من صبح خواهم برد

مگه آزمایش داره یکسالگی

من نبردم دکتر گفت همه چیش اوکی نیاز نیست

منم نبردم،و نمیبرم

نه نبردم

منم نبردم😐

اره باید ببری که ببینن اگه ویتامینی چیزی کم داره با مکمل اصلاح بشه
منم هنوز نبردم

منکه نبردم پسرمو

سوال های مرتبط