بجه من اسهال گرفته دکتر تا ی ماه واسش تجویز کرده
این وقتی باید بدی که بچه اسهاله
به دخترم دادم بهش نساخت هم بالا اورد زیاااد و هم باعث یبوست شد
دکتر برا دخترم تجویز کرد یبوست داشت ولی یکیو نصفی دادم هیچ تاثیری نداشت
بدون لاکتوز نبود برا من ساده بود اسهال کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.