لتروزول باعث بد خلقی هم میشه؟؟

۳ پاسخ

برا من ک شد

اره فک کنم منم چون ماهای که دارو مصرف میکنم دلم میگیره غمگین میشم ی جور حالت افسردگی

ممکته بشه به هر حال هورمونیه دیگه عزیزم

سوال های مرتبط

مادرکیاشا🤰🏼 مادرکیاشا🤰🏼 قصد بارداری
مامانِ جوجه🐣🐤 مامانِ جوجه🐣🐤 قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری