مرسی عزیزم
منم شکمم موند. لاغرم دیگه میخام چاق بشم نمیره که الکی صورتم آب شد ۴۰ م شکمم نمیر فک کنم بخاطر سزارین دیگه هم نره
من بعد از زایمان کلن لاغر شدم شکمم هیچی نموند ولی کاری نکردم تا ۳ ماهگی دخترم خیلی لاغر شدم با اینکه شیرم نمیدم وزن بارداری ۶۸ بودم شدم ۴۸
اگ شکم فقط مونده باید ورزش کنی..
من با دوتا زایمان پشت هم
(عکس تو پیجم گذاشتم )هم خیلی لاغر شدم و درکنارش شکمم رفت ...کم خوری و فعالیت زیاد و استرس زیاد
من با کم خوری ۱۰ کیلو کم کردم
نمیدونم کلا بعد زایمان آب شد رفت
البته شکم نداشتم زیاد
یذره اشم ۴ الی ۵ ماه بعد زایمان به مرور رفت داخل
من همه جاام خوبه ها همین یذره شکم ریده تو اعتماد ب نفسم اونم منی ک قبل زایمان یذره هم نداشتم...🤦🏻😫🥲
والا منم که 46کیلوام بعد زایمان شکم درآوردم
من سر زایمان اولم بعد دو ماه رفتم باشگاه خیلی تاثیر داشت الان نمیتونم برم اصلا داغونه لاغر با کلی شکم😒
رژیم 😩😩😩
من ک شوهر و بچه دق میدن لاغر میشم
خیر😫😂تجربه خوبی بهت گفتن ب منم بوگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.