۶ پاسخ

کرم ثمین بزن

احتمالا اگزما هست که پوستش خشک میشه وخارش هم داره کرم ثمین بزن مرطوب میمونه

کرم ثمین کودکان یا سینره بگیر بزن خوب میشه

کرم آتوپیکس ایروکس بزن، رنگش زرده، فوق العاده ست برای خشکی پوست نوزاد، این خارشش هم خوب میشه. از داروخونه بگیر دارن

ولی من ثمین میزدم اصلا تکون نمی‌خورد

دختر منم همینجوری میشه مامانم یه لایه نازک پماد ان ان بهش زد خوب شد
منم بعد از اون هر وقت اینجوری میشه یه لایه نازک میزنم خوب میشه

سوال های مرتبط