بیست کیلو نه ولی ده کیلو کم کردم با بدنسازی کار با دستگاه و رژیم حذف کربوهیدرات توی شام
نوشابه اصلا و سرخ کردنی هم کم میخورم
من از ٦٨ رسيدم به ٨٥ بعدش رژيم غذايي گرفتم الانم ٦٥
من زمان بارداريم شدم ١٠٠ كيلو الان ٦٧ هستم رژيم سفت و سخت و پياده روي ١ سالم طول كشيد
من بدون ورزش،بیشتر با رژیم فست و همین راهرفتنا و بدو بدوهای تو خونه دنبال بچه ۱۵کیلو کمکردم
من باشیر دهی و حرص و جوش زیاد. کم کردم حالا ازشیر بگیرمش میخام رژیمم بگیرم
من با رژیم و ورزش تو خونه
۱۵کیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.