۶ پاسخ

بیست کیلو نه ولی ده کیلو کم کردم با بدنسازی کار با دستگاه و رژیم حذف کربوهیدرات توی شام
نوشابه اصلا و سرخ کردنی هم کم میخورم

من از ٦٨ رسيدم به ٨٥ بعدش رژيم غذايي گرفتم الانم ٦٥

من زمان بارداريم شدم ١٠٠ كيلو الان ٦٧ هستم رژيم سفت و سخت و پياده روي ١ سالم طول كشيد

من بدون ورزش،بیشتر با رژیم فست و همین راه‌رفتنا و بدو بدوهای تو خونه دنبال بچه ۱۵کیلو کم‌کردم

من باشیر دهی و حرص و جوش زیاد. کم کردم حالا ازشیر بگیرمش میخام رژیمم بگیرم

من با رژیم و ورزش تو خونه
۱۵کیلو

سوال های مرتبط