۸ پاسخ

الان دیدم زده ۴ روز قبل چجوری زایمان کردی؟😂

برای منم دکترم گفت تا ۱۸ سعی کن زایمان کنی کدوم بیمارستان میخوای بری؟

اصلاااا نروووو از من پاره پوره به تو نصیحت🥲💔😂

من 39 هفته 1 روز 😑درد دارم منظم نیست

زود نرو اذیت. میشی تا شنبه صبر کن انشالله دردات شروع میکشه
یکم خونه رو نپتون بکش
اسکات بزن
پله بالا پایین برو
شیاغ گل مغربی شروع کن

منم همینم. طبق ان تی ۳۹ هفته و ۱روز، طبق پریود ۴۰ هفته و ۱روز
دیگه خسته شدم، انقدر پیاده روی کردم، زعفرون خوردم، گل مغربی گذاشتم، رابطه

هیییچ کدوم اثری نکرده، یعنی درد فقط دلدرد پریودی دارم گاهی، اونم قطع میشه

نمیدونم تا کی باید منتظر بمونم

بیمارستان تا ۴ سانت نباشی بستری نمیکنن ورزش کن پیاده روی طولانی برو

بذار دردات شروع شه

سوال های مرتبط