۵ پاسخ

من گفته ۳۷ 😕☹️حالا ایقدر میترسم بره دستگاه 🙄😐 مشکلی هم ندارم میخام بهش بگم نمیخام البته اینجا بهم گفتن اشکالی نداره

چیکار کردی اب دور بچه زیاده😂من همیشه یه حسی دارم میگه کمه🤣درحالی ک سونو گف اوکیه

نترس فدات بچه 35اینام دنیا میاد دستگاه نمیره

منم 37هفته میخام سز کنم

آره گلم‌۳۷ بچه کامله

بچه از ۳۶ کامله من از خدامه ۳۷ هفته زایمان کنم

سوال های مرتبط