من گفته ۳۷ 😕☹️حالا ایقدر میترسم بره دستگاه 🙄😐 مشکلی هم ندارم میخام بهش بگم نمیخام البته اینجا بهم گفتن اشکالی نداره
چیکار کردی اب دور بچه زیاده😂من همیشه یه حسی دارم میگه کمه🤣درحالی ک سونو گف اوکیه
نترس فدات بچه 35اینام دنیا میاد دستگاه نمیره
منم 37هفته میخام سز کنم
آره گلم۳۷ بچه کامله
بچه از ۳۶ کامله من از خدامه ۳۷ هفته زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.