دختر من وزن تولدش ۳۶۰۰ بود طبیعی ترین وزن بود ولی الان بعد یه ماه ۴۰۰ گرم کلا اضافه کرده و شده ۴ کیلو ، دکتر گف خیلی کمه 🥲
پسر من از سه ماهگی تا چهارماهگی ۴۰۰ اضافه کرد الانم ۲۰ روز گذشته ۳۵۰ گرفتم وزن گرفته با اینکه دارو برا رفلاکس میدم شیرشم سر ساعت میدم خیلی مراقبت میکنم بی فایدست
دختر من رفلاکس داره کمخوراکه از تولد تا الان ک دوماه و دوهفته ۱ونیم اضاف کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.