ایشالا بسلامتی زایمان کنی💋💋💋
۵۳۸ اونقدری بالا نیست عزیزم با رژیم میتونی بیاریش پایین اگه فشارت خوب باشه انشاله مرخص میشی
انشاالله که زودتر خوب بشی گلم توکل برخدا
وای برا دفع پروتئین بستری میکنن؟ 🥲
منم آزمایش دادم 270 بود، ربطی به زایمان زودرس داره؟؟
عزیزم علائمت چی بود
علائم داشتی
علائم چی داشتید ؟
ممکنه زایمان کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.