مامانا برای اینکه ناف بچه زود بیفته چیکار کنیم؟؟ ا

۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟ میگم نیک نفس نگفت قرص تیروئید بعد زایمان ادامه بدیم یا نه؟

برای نیلا، روز دهم خودش افتاد. بهش آب نخوره اصلا و مابییی زیرش باشه، میوفته خودش

فقط خشک نگهدار و مای بی بی و شلوار زیر ناف باشن نرع روش همین البته برا دختر اولم ۱۰ روزش بود نیافت به دکارش نشون دادم باهاش ور رفت خون اومد بعد فرداش افتاد ولی تو اصلا خودت انجام نده ببر دکتر ببین اون چی میگی.ولی فعلا زود برای تو

من چیزی نمیزنم برای دخترمم نزدم ۷ روزگی افتاد

من چیزی نزدم روز 7روزگی افتاد

من چیزی نزدم اصلا خودش افتاد

سوال های مرتبط

مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان ۵ ماهگی