۵ پاسخ

آب و مایعاتت رو کم کن،چیزای شیرین نخور خوب میشه

اول قند رو چک میکنن که بالا نباشه

چیزی نیس بخوری باید کلا شیرینی جات مصنوعی رو قطع کنی و اب کمتر بخوری

برای منم زیاد بود ، الان طبیعی شده
چیزی نیست که بخوری کم بشه
قندت رو چک کن ، اکثرا مایع دورجنین به خاطر قند بالا مادر ، زیاد میشه
اگر قندت بالا بود اونو کنترل کنی ، مایع دورجنین کمتر میشه
و اینکه دکترم به من گفت مایعات خیلی کم بخور….
من رعایت کردم ، یک هفته ای آب د‌ورجنین کم شد

مصرف قند مصنوعي رو به صفر و قند طبيعي رو به حداقل برسون

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری