آب و مایعاتت رو کم کن،چیزای شیرین نخور خوب میشه
اول قند رو چک میکنن که بالا نباشه
چیزی نیس بخوری باید کلا شیرینی جات مصنوعی رو قطع کنی و اب کمتر بخوری
برای منم زیاد بود ، الان طبیعی شده
چیزی نیست که بخوری کم بشه
قندت رو چک کن ، اکثرا مایع دورجنین به خاطر قند بالا مادر ، زیاد میشه
اگر قندت بالا بود اونو کنترل کنی ، مایع دورجنین کمتر میشه
و اینکه دکترم به من گفت مایعات خیلی کم بخور….
من رعایت کردم ، یک هفته ای آب دورجنین کم شد
مصرف قند مصنوعي رو به صفر و قند طبيعي رو به حداقل برسون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.