شال رو باید داشته باشم ولی مانتوهام کوتاهه البته رو باسن باید پوشیده بشه دوس نداره کوتاه تر باشه😅😅
مگه شوهر باید آزادی بده
با عقل و شعور خودم مناسب با جای که میخوام برم لباس میپوشم
من خودم بیشتر گیر میدم به خودم تا همسرم 😁 کاری نداره بنده خدا ولی خودم میگم نه این خیلی کوتاهه روم نمیشه بپوشم و...
کاری نداره
خودم انتخاب میکنم چجور لاشم
چادر مانتو
موهامم میپوشونم
کاری نداره
اصلا کار نداره...خداروشکر شوهرم گیر نیست تو این زمینه
اختیار بدنم و پوششم دست خودمه
آزاد و رها هستم بی حجاب😅
ما چون قم هستیم و بیشتر خانواده خودم و شوهرم چادری هستن شوهرم میگه خودت دیگه طبق جایی که میریم لباس مناسب بپوش . خیلی با چادر موافق نیست اما خب بعضی جاها میپوشم
مثلا مسافرت میریم اکثرا با کلاه و بلوز شلوارم بعضی جاها مانتو شلوار
یقه لباسسسس و پرپاچه اینا دیده نشه... شال کار نداره اصلا نمیزمم.
من شوهرم کلن آزادم گزاشته هرچی بخام میتونم بپوشم خودم رعایت میکنم اونم چیزی نمیگه
ب یقه لباس حساسه ب کوتاه بودنش تا جایی ک باسن دیده نشه دیگه اوکیه شال هم جاهایی آشنا و اینا نباشه کاری ندارع
بستگی داره کجا بریم زیاد کار نداره
مال من کلا مهم نیس
تازگی راضیش کردم به جای چادر عبا بپوشم🤣🤣
گیر نمیده اصلا
گیر نمیده میگه هرجوری خودت دلت میخا بگرد
قبلا گیر میداد الان دیگه کاری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.