۶ پاسخ

اره باید تاهفده هفته میرفتی

آزمایش غربالگری دوم بهتره تا ۱۷ هفته انجام بدی. ولی سونو انومالی تا ۲۲ هفته وقت داره

نه دیر نشده الان اگه جنسیتم ندونی قشنگ دیگه معلومه

الان بهترین وقتشه ۱۸ تا ۲۰

نه برو خوبه الان

اصلش ۱۸تا۲۲هفتس انومالی

سوال های مرتبط