۴ پاسخ

واسه دو ماه خیلی کم میخوره بهش قند داغ بده زیر سرشو شیب بده بالشت بزار باهاش زیاد بازی کن گرسنه شه شیر بخوره

به نظر من چون اب بهش نمیدی نمیتونه هضم کنه یا شیر خشک رو غلیظ درست میکنی. بعد هر بار شیر دادن یکم اب جوش و یک کوچولو قند حل کن بده بخوره شیر خشک رو رد میکنه

اب بهش میدی ؟

شیر خودتو ؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی