خیلی سبکه نه تبی نه کمپرسی نه مراقبتی راااااحت
دختر من فقط یه روز تب کرد یه هفته هم بی حال بود
خیلی خیلی سبک
بسیار سبک
فصط ببر راه بره بعد واکسن
تعریف میکنند خیلی راحته
تازه استامینوفنم نمیخواد
خیلی عالی اصلا انگار ن انگار واکسن زدی
سبک ترینه
واس پسرم من سبک بود
همه میگن سبکه ولی واسه پسر من بدترین واکسن بود یه هفته واکسن شو زدم تب داره هنوز ،سرما هم خورده چشماشم چرک کرده اصلا وضعیه داغون🤦♀️
واکسن های قبلی خیلی اذیت شد، فکر میکردم برای یکسالگی هم اذیت بشه اما خداروشکر خیلی سبک و راحت بود، فقط موقع تزریق گریه کرد
عالی بود
خیلی سبکه هیچی مراقبتی هم نیاز نداره
هیچ. نه تب. نه کمپرس. سبک
میگن خیلی سبکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.