۵ پاسخ

خب وقتی بالا میاره دلیلشو ببین چیه
شاید رفلاکس داره
دارو بده خوب میشه

عزیزم حیف شیرت کاش شیرخودتوبدی شیرمادرابم باشه میگن عالیع واکسنه واسه بچه

شیرخشک بده وقتی بچت بهتره حالش

شیر مادر نسبت به شیر خشک خیلی سبک و رقیق تره،بخاطر همین شیر خشک راحت تر تو معده میمونه و معده رفلاکسش نمیکنه

وقتی بچه سینه رو مک نزنه تولید شیرکمتر میشه

سوال های مرتبط