۶ پاسخ

من نبرده بودم
جاریم چند روز پیش تولد رو سالگی دخترش بود
زنگ زد گفت یه قطره ی ویتامین A جدیدا میدن هر ۶ ماه باید تکرار بشه
دلژین و بردم قطره اش رو دادن.

باید ببریم اما فعلا دست نگهدار اوضاع اروم شه

من هیچ وقت نبردم باید ببرم؟

من یک‌سالگی بردم دکتر گفت دگ لازم نیست

من یکسالگی بردم ... دو سالگی دکتر گفت نیازی نیست دیگه

ببری خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیلای من👧🏻🍓 مامان آیلای من👧🏻🍓 ۲ سالگی