نفس هم میگه پسینک 🤣
عزیزدلم 😂😂😂
وااای خداروشکر پسر من قبل یکسالگی خودش انداخت و نخورد
نمیدونم دخترمن عادت داشت موقع خواب فقط میخورد دوتا داشت منم یکیشوپاره کردم هرروزیکم یکم قیچیش کردم تارسیدجایی که تادهنس میزاشت دیگه تودهنش خوشش نمیومدتایه هفته هم طول کشیدازسرش بیفته همشم میزاشتم پیشش تاخواست بخوره بزاره دهنش بدونه که خراب شده دیگه اینجوری بعدبه هفته قبول کردازسرش افتاد ولی قبل واکسن۱۸ماهگیش ازش گرفتم
نه ی دفعه ای نگیر آروم آروم بگیر
موقع خواب بهش بده فقط
ن نکن خیلی روش بدی هستش من این کارو کردم واقعا اذیت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.