ما کلا با خانواده ی خودم رفت و آمد داریم فقط تاحالا فامیل شوهرامو یه بار بیشتر ندیدم اونم تو عقد کنون فقط پدر شوهر مادرشوهرمو ماهی یکبار میبینم
ماقرار گذاشتیم یه سال با خانواده شوهرم یه سال با خانواده خودم اینجوری خیلی خوب کنار اومدیم
وای خدا چهارشنبه سوری سیزده بدر یلدا داستانه
من شوهرم سوپری داره میگه فردا بازاره تو با بابامینا برو باغ منم دلم نمیاد تنهایی برم و اون نباشه میزارم ۱۴ هم میریم باهم😍
منم با خونواده خودم میرم شوهرم مغازه داریم میمونه سرکار ولی کلا بیشتر با خونواده خودم بهم خوش میگذره 😁
من همیشه با خانواده شوهرم میرم چون باهاشون خوش میگذره خانواده خودمم خودشون میدونن
ما هر سال تنها نمیریم چون مانانم میره خونه مادربزرگم با اونا همه میرن . مادرشوهرم اینا جایی نمیرن . هوا هم که امروز ابریه معلوم نیست فردا فردا هوا چجوری باشع
ماهمیشه باخونوادم هستیم
ما ی سال با بابام ایناییم ی سال با پدرشوهرم اینا خدایش هردوطرفم خوبه
خخخخخ
آره اکثرا همینه
ما طرف خودم زیاد باحال نیستن
من خودم از اول همیشه با خانواده همسرم بودم چون واقعا خوش میگذره باهاشون
و پدر و مادرم هم معمولا میان همونجا
من بابام باغ داره بعد کل خانواده شوهرم میریزن امروز خونه ما فردام برن باغ!حالا من دو طرف با همن ولی دردسر اینجوریم دارم
ما میریم پشت بوم😅
همه خانواده هامون رفتن شهرستان نیستن که دعوا کنیم سرشون والا
آره والا حالا ما پارسال با خانواده من بودیم امسال میگه با خانواده خودش قشنگ هم معلومه اونا هیچ برنامه ای ندارن و اهل بیرون اومدن نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.