۸ پاسخ

بستگی داره چی بخوای بخری عزیزم
خارجی یا ایرانی

مگ چ خبره اره عزیزممممم

سرویس چوب برو جایی ک میسازن خیلی مناسب تر درمیاد

من سرویس چوب دخترم رو ۱۵خریدم البته پارسال امسال قیمت گرفتم گفت شده ۵۰

کل سیسمونی بدون سرویس چوب ب۹۰جمع شد البته چیای ضروری خوب خریدم

اره من با ۲۰۰تومن چیزای واجب و ضروری رو گرفتم از اکثر چیزام دوتا دوتا چون دوقلوان.ولی کالسکه و کریر و روروئک نگرفتم.شما میتونی اونارم بگیری

چه خبره مگه 😐😐 ما کالسکه و کریر و ساک برند دلیجان ایرانیه خوبه خریدیم ۱۴ بقیه وسایل مورد نیاز و یه سری لباس اولیه بدون سرویس چوب شد ۳۰

اره با اینکه امسال همچی خیلی گرون تر شده ولی میشه، ولی چیزهای واجب که کاربردی و مهمن مثل سرویس چوب و کالسکه و .. خوب بخر بقیه چیزارو کم در حد نیاز بخر ولی باکیفیتشو

۲۵۰😳
چ خبره
سرویس کالسکه آکبند خارجی۱۰ملیون
گهواره تخت شو۲تومن
سرویس تشک و پتو و تشک مسافرتی و تشک گارد دار ۱۰تومن(دست بالا گرفتم ها وگرنه جایی سراغ دارم سفارشی میدوزه ۶تومن میشه همش)
لباس هم بخای خییییلی بخری پنبه ۱۰۰درصد۱۰تومن
سرویس چوب هم اصلا واجب نیست
اگه هم دوس داری بگیری حدود۵۰تومن
کلا میشه ۸۰یا۹۰
پارسال کل سیسمونی برا خواهرم گرفتیم با تخت و پارک و سرویش کالسکه کامل گود بیبی در اومد۱۵تومن

کمترم میشه بنظرم
تو این وضع آدم نباید زیاد سختگیری کنه

من باردار نیستم
اما خب به نظرم میتونی با ۲۰۰ تا ۲۵۰ وسیله هارو کامل بخری
چون من همین دیشب داشتم قیمتارو نگاه میکردم ببینم با چقدر میشه وسیله هارو گرفت
تا همین ۲۵۰ میشه

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری