۷ پاسخ

من ۳۶هفته و ۲روز رفتم ۲/۹۰۰بود گفت نهایت ۳/۳۰۰اینا میشه ۳۸هفته تمام

منم شکمم خیلی کوچیکه ۳۶هفته و ۴روزم همش فک میکنم بچم ریزه میزه اس

خوب‌بوده تا دنیا بیاد ب سه کیلو میرسه

وزنش خوبه که شکمت خداروشکر زیاد بزرگ نشده ترک بردارع

اجیل بستنی حلیم دلستر لیمو تخم مرغ روزی یکیم بخوری خیلی تاثیر داره عالیه

سلام عزیزم
اصلا ربطی به کوچیکی شکم نداره
هفته ای ۲۰۰گذم اضافه میکنی البته بستگی به خوردنت داره،اگر قند نداری برای وزن گیری بچه بستنی و نوشابه و کله پاچه خوبه

بادام زمینی
بادام
تخم مرغ آب‌پز
سینه مرغ
بخور

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی