۱۹ پاسخ

پسر من ۳۸۰۰ بود همش با خودم میگفتم بچه ۳۸۰۰ی انقد زیر ۳ کیلو چقده
کلا بچه ها ریزن هرکاری کنی

دختر من ۲۴۳۰ بدنیا اومد خاله ریزه اس😁

خوبه مهم بعدشه که شیر بخوره و تپلی بشه
وزن مهم نیست سلامتش مهمه اگه بچه سالم باشه خودش فوری تپل میشه

بچه اول من ۲۸۶۰ بود یه کم ریزه میزه هست ولی خوبه نگران نباش

دختر من ۲۳۰۰ بود فسقل بچه

آره خیلی کوچولوعه پسر من ۲۷۵۰ بود الان بعد ۱۵ روز ی کم داره جون میگیره

خواهرم بچه اش 3,400بودمن میترسیدم بغل کنم.

نه عزیزم خوبه یکم لاغره

پسر من ۲۴۰۰ بود خیلی ریزو لاغر بود
هنوزم ک سه ونیم سالشه ریزه

دختر من ۲۹۰۰ بود بیشر لاغر تا کوچیک یعنی قدش خوب بود وزنش کمه دیگ

اره ریز

خوبه دیگه
من پسرمو ۲۲۰۰ زاییدم انقددد کوچولو

دختر من ۲۴۵۰ بود ریز ریز نیست ولی خب کوچولو ولاغرن بعدا خوب میشن جون میگیرن

نه من ۳۶هفته زاییدم ۲۸۲۰ بود کناریم ۳۱۰۰بود یه کوچولو فرقشون بود

بچه من ۲۶۰۰ بود تازه ۱۰۰ گرمم کم کرده 😂یه جوجه کچله 😂ریززززززززز

بستگی داره من دخترم ۳۲۰۰ بود قد بلند بود اما لاغر الآنم فقط قد داره لاغره

خیلی نه من بچه‌هایی می‌دیدم که از پسر منم خیلی ریز تر بودن

ن گلم من پسر اولم۲۸۰۰بود
وزنش نرماله

بیشتر لاغرع

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد