بستگی به قدش هم داره
اگه قدش بلند باشه، لاغر دیده میشه
چرا ب این زودی؟
من ۳۸ هفته و ۵روز زایمان کردم بچم ۲/۸۰۰ بود خیلی ریزه بود
ن عزیزم خوب
پسر بزرگه منم ۲۸۰۰بود،خوب بود
چرا انقدر زودچند هفته ای واسه چی
من ۲۶۵۵ بود سالم باشه حالا ریز باشه چی میشه مگه بیرون اومد زودتر رشد کرد
من 37هفته و 5روز زایمان کردم بچه ام 2900بود
واقعا کوچولو بود
من ۳ بود کوچلو بود
دختر من ۲۴۰۰ بدنیا اومد اولش یکم زشت بود ۲ماهگیش تپلی بودو خیلی خوشگل
مگه سنو وزن نرفتی ؟ وقتی وزنش کم بوده تقویت میکردی خودتو البته الانم زیاد کم نیست پودر لیدی میل بگیر روزی دوبار بخور تا روزی که دنیا بیاد بالای۳ باشه
تو پودر لیدی میل بگیر روزی ۲ بار بخور با مغزیجات یکم کمه وزنش
بچه ی اول منم ۲/۸۰۰ دنیا اومد خیلی هم زیبا و عروسکی بود🥰
۲/۵۰۰به بالا دیگه وزن خوبه
من ۲۸۰۰ دنیا اومر هفته اول سخت بود شستنش
با لباس اوکی بود
تقریبا رو رنج نرمال خوبه دیگه.به قول اینکه رسیده باشه کافیه.دوستم 2600بود ماشاالله باز ریز دیده نمیشد
نه خوبه بچه من ۳۶هفته و۱روز ۲۹۰۰ بود ریز نبود
برا چی ختم بارداری داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.