۱۰ پاسخ

ن بابا نمیره دستگاه مگ اینکه ب درصددددد ریش کامل نباشه ک امپول مینویسه برات اگ لازم باشه

دیگ ۳۶ به بعد بچه کامله دستگاه نمیره

ن چرا بره دستگاه دختر عمو من بچش ۲۳۰۰ اومد دستگاهم نرفت خیلیم صحیح و سالمه

بچه منم چون رشدش تو شکم کم بود
۳۶ هفته ختم بارداری دادن با وزن ۲۳۰۰
تو دستگاه هم نرفت
خداروشکر الان وزنش نرمال شده
بیرون از شکم زودتر رشد میکنن

بستگی به ریه اش داره کاش 2 دوزآمپول بزنه برات هفته بعد زایمان کنی

حرکت بچت چطوریه عزیزم ؟ خوب حرکت می‌کنه ؟ یا حرکت کمه ؟

من ۳۷هفته ۴ روز ختم بارداری دادن.با وزن ۲۷۰۰ نرفت دستگاه
کفتن دیگه بچه این سن کامله دستگاه نمیخواد

قبل این کی رفته بودی سونو؟

نه من دخترم۳۷هفته کامل به دنیا اومد وزنشم ۲۳۴۵بود دستگاه نرفت

باور کن که سه و نیم هم به دنیا بیاد بازم ریزن،من نوزاد۲۶۰۰زیاد دیدم،انشاالله صحیح و سالم به دنیا میاد بعدش زود وزن میگیره و تپلی میشه نگران نباش عزیزم

سوال های مرتبط