۷ پاسخ

کی رفتی سونو ک ۲۴۰۰بوده؟

کله پاچه بخور با بستنی و اب انبه مغزیجات بخور تا رشدکنه

ن فقط بخاطر زردی و مشکل های دیگه بچه می‌ره دستگاه

میگن ۳۶ ب بعد کامله بچه

ن چرا بره دستگاه

نه گلم خوبه من خودم 37هفته ب دنیا اومدم 2کیلو بودم تخم مرغ و بستنی زیاد بخور

ن عزیزم خوبه خداروشکر دختر من ۴۰ هفته بدنیا اومد با وزن ۲۴۰۰ دستگاه هم نرفت

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی ۱ ماهگی