بچه اگ تو ۳۶ هفته ب دنیا بیاد مشکلی براش نداره؟؟؟

۵ پاسخ

ن عزیزم فک نکنم من دخترم ۶ ماهع فیکس ب دنیا اومد ریه اش هم تشکیل شده بود ۲ روز دسگا گذاشتن بعدش فرستادن خونمون مشکلی نداش اصلا

ابجی وزنش چقدره

قربونت بمون تا 39 یا 40 هفته خییییلی بهتره بخدا

عواقب داره گلم.
یا ممکنه اکسیژن میگیره. میره دستگاه ـ یا خدایی نکرده بعد چند روز فتق درمیاد یا...

حالا من هم بچم دستگاه رف هم الان فتق داره روز دوشنبه اینده نوبت عملشه

واسه بچه من که تو ۳۵ بدنیا اومد مشکلی نبود البته بچه با بچه فرق داره انشاالله نی نی شماهم بدون مشکل و سلامت دنیا بیاد

سوال های مرتبط