ممکن که اره هس حتی زودترم ممکنه من دکترم دیروز بهم گف دیگه الان اگرم دنیابیادنگرانی خاصی نداریم مشگلی پیش نمیاد دیکه
هنوز زوده هرچی دیرتر خو بچه رسیده تره از ۳۷ هفته به بعد پرونده نارس نمیگیره بچه
بچه تو ۳۷ هفته هم هنوز نارس محسوب میشه من پسرم ۳۵ هفته و ۶ روز به دنیا اومد رفت دستگاه ۹ روز آمپول ریه هم زده بودم
ولی بعضی بچه ها هم هستند که روند تکاملشون سریع تر هستش و دستگاه نمیرن ۳۶ هفته
من انقد دوست دارم بیاد دیگه خدای خسته شدم همش میگم کاش تا هفته بعد بیاد
الان کامله ولی ی هفته دیگ بمونه دیگ قشنگ رسیده میشه نگران نباش
ن کامله دیگ
نه دگ عزیزم بچه کامل کامل از ۳۶ هفته تمام
نه عزیزم چه مشکلی دیگه کم کم وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.