۸ پاسخ

من ۳۷ هفته و چهار روز بود همه چیز بچمم خوب بود

من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم سالم سالم

اره کامله من ۳۸هفته و ۴روز زایمان کردم

من الان ۳۷هفته و۶روزم دکترم گفت هروقت بیادبچه کامله ومشکلی نداره

کجا میخای سز بشی خانم شیرازی

نه از هفته ۳۶ اکثر مشکلی نداره من خودم ۳۷ هفته و ۴ روز با پارگی کیسه آب سز شدم قرار بود ۳۸ هفته و ۴ روز سز بشم که دخترم عجله کرد

من ۳۸ هفته و چهارروز سزارین شدم

نه
وارد ۳۹هفته بشه،کامله کامله

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد