چند روزای دقیق من ۳۶ هفته دو روز زایمان کردم خداروشکر همه چیز خوب بود بچه هم دستگاه نرفت
به رشد وشرایط بچه بستگی داره
من دکترم گفت بچه برسه به۳۷هفته و ۱روز مثلاً دیگه امکان اینکه بره تو دستگاه خیلی کمه
وزنش خوب باشه نه
معمولا عزیزم زایمان زود رس حساب میشه و بچه میزه دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.