ن عزیزم بستگی به شرایط بچه داره
اگ آمپول ریه زد باشی و وزنشون بالای ۲ کیلو باشه دستگاه نمیره
بچه دادش من ۳۲ هفته بدنیا اومد و دستگاهم نرفت اصلا
اگر امپور ریه بزنی میمونه نزنی ن میمنونه ن چیزی باید حالش خوب باشه ک بره دستگاه بچه انقدری مشگل تنفسی شدید پیدا میکنه
اره گلم
آره احتمال زیاد
امپول ریه زدی؟
ی نفر اورژانسی میخاست سزارین بشه ۳۴ هفته شب قبل عمل ی بار امپول ریه زد ی بارم قبل عمل وقتی بچه دنیا اومد دستگاه نرفت خداروشکر
بستگی داره عزیزم بعضی بچه ها میرن بعضیاشون نمیرن
آره 33میره بعد36نمیره
من دوقلوهام ۳۳ هفته دنیا اومدن یکیش ۱۱ روز یکیش ۱۶ روز بستری بودن
اره میره دستگاه ،مگر کسی سوزن ریه زده باشه
آره میره دستگاه تایک هفته ده روزی
آره بچه من به دنیا اومد و یک هفته بیمارستان بود
اره
اره میره دستگاه
آره یک هفته تا یک ماه میره بستگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.