۴ پاسخ

نه دیگه بعد ۳۷ جنین کامله دیگه دستگاه هم نمیزارنش

اره من ۳۹هفته زایمان کردم قبلاخوب بود

نه دیگه

نه عزیزم منم ۳۹هفته و ۱روز بودم

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی