اگه تو این هفته ها زایمان کنیم چی میشه؟

۷ پاسخ

میره دستگاه
بچه خواهرم ۳۵هفته و ۳روز اومد ۹ روز رفت دستگاه
وزنش ۲۴۰۰ بود

هیچی عزیزم من ۳۵ زایمان کردم پسرم ۷ روز رفت دستگاه

واسه من ک ۵ روز رفت ان آی سی یو

من پسرم ۳۴ هم اومد دستگاه نرفت

بنظرم کامله

هیچی عشقم ، وزن نی نی خوبه باشه خوش و خرم میاید خونه 🥰😍

هیچی یه دوهفته بستری میشی🥴

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری