۶ پاسخ

کش اورده این اخری

اگ وزن بچت خوبه ی هفته دیگه برو معاینه تحریکی برات انجام بدن زودتر زایمان کنی

بمن گف هفته دیگه بیا
ولی من بچم ریزه ترجیح میدم باشه تا تاجایی ک میشه وزن بگیره

من ترک ندارم میترسم ترک بردارم برا همون خدا خدا میکنم که تا دو هفته زایمان کنم 😭

هر چیزی به وقتش
برای هیچی عجله نکن

اصلا نمیره کشش میاد

منم همچنان منتظرم

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی