هیچی نمیشه...نی نی من ۳۵ هفته و ۶ روز دنیا اومد
بستگی داره گاهی بچه چهل هفته هم میره دستگاه من نزدیک 37 هفته بودم و چیزی نشد
اتفاقامنم دیروزرفتم پیش متخصصم شش تاآمپول بتابرام نوشت بادومرحله تزریق میکنن میگفت شایدخدایی نکرده زایمان زودرس گرفتی ریه بچه ات مشکلی نداشته باشه شایدم همه هفته هاروهم ببرم برامحکم کاری میکنن
خب زایمان میکنی چیز خاصی نمیشه منم دخترم ۳۶ هفته به دنیا اومد
هیچی مبارک میشه
من٣٧دوردز بودم
بچم٣ونیم
معلوم دوباره هورمونامون بالا زده من تا خود صبح خواب های الکی و ترسناک میبینم
سوالی که اول صبح یهویی اینجوری پرسیده شده معلومه که از فکر کردنهای زیاده. پاشو صبحونهتو بخور به این چیزا فکر نکن مامان
مشکلی پیش نمیاد دوست من ۳۶ هفته تمام زایمان کرد بچش دستگاهم نرفت ولی قبلش امپول ریه زده بود چون از اول امکان زایمان زودرس داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.