۷ پاسخ

دختر من 35هفته بدنیا اومد دستگاه هم نرفت هیچ نگران نباش سلامت بچه نازتو بغل میگیری به حق فاطمه زهرا

اگه وزنش خوب باشه معمولا دستگاه نمیره ولی وزنش پایین باشه میره دستگاه چندروزی

من بچم ۳۸هفته۲۶۰۰

من پسر بزرگم ۳۵ هفته ۲روز به دنیا اومد ۲۷۰۰بود ولی خیلی سخته

نه عزیزم عمه منم پسرشو ۳۵ هفته به دنیا اورد

وزن بچه اوکی باشه موردی نیست

نع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نور خونه مامان نور خونه ۱۱ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری