من ۱۱ خرداد
برا من ۵ خرداد نوبت سزارین
برا من ۱۴۰۵/۴/۳
طبیعی من طبق ان تی میشه ۷ تیر طبق پریودی ۲۸ خرداد٫ ۲۶ خرداد گفت احتمالا تاریخ سزارینه اما دقیق رو اول خرداد باید بهم بگه
طبیعی طبق انتی ۲ تیر ولی میخوام سزارین شم هنوز نگفته
به من ۱۲خردادوقت داده ۳۵و۴روزم
طبق ان تی ۲۴خرداد
من 21خرداد
به من ۱۰خرداد نوبت داده
به منگفت اگر تااخر اردیبهشت زایمان کردی نترس طبیعیه و بچه امادست ولی اگر رسیدی به خرداد بیا پیشم
برای من سزارین ۱۴هم زده
دکتر مگه جدا تاریخ زایمان میزنه بغیر از سونو یعنی ؟
برا من ٣/٢٣ زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.