اوناییکه تو۳۵ هفتن دکتر چ تاریخی برا زایمان براتون زذه

۱۳ پاسخ

من ۱۱ خرداد

برا من ۵ خرداد نوبت سزارین

برا من ۱۴۰۵/۴/۳

طبیعی من طبق ان تی میشه ۷ تیر طبق پریودی ۲۸ خرداد٫ ۲۶ خرداد گفت احتمالا تاریخ سزارینه اما دقیق رو اول خرداد باید بهم بگه

طبیعی طبق انتی ۲ تیر ولی میخوام سزارین شم هنوز نگفته

به من ۱۲خردادوقت داده ۳۵و۴روزم

طبق ان تی ۲۴خرداد

من 21خرداد

به من ۱۰خرداد نوبت داده

به من‌گفت اگر تااخر اردیبهشت زایمان کردی نترس طبیعیه و بچه امادست ولی اگر رسیدی به خرداد بیا پیشم

برای من سزارین ۱۴هم زده

دکتر مگه جدا تاریخ زایمان میزنه بغیر از سونو یعنی ؟

برا من ٣/٢٣ زده

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی