کیا ۴۱ هفتن و زایمان نکردن هنوز؟؟؟

۵ پاسخ

من سر دخترم ۴۱ هفته و ۴ روز بودم که زایمان کردم

من دیروز رفتم گف ۱سانتی ولی بستریم نکردن😪

بیمارستان رفتین؟نفرستادن زایشگاه؟

خوش بحالت 😂 یکی مث تو یکیم مث من ک تا هفته دیگ میزاام

اگه داخل 41هفته هستی برم بیمارستان خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۲ ماهگی