کیا زایمان کردن کیا هنوز زایمان نکردن

۱۲ پاسخ

من وارد ماه نه شدم تازه 😁😅 چند هفته وقت دارم 😅

من یک ماهه زاییدم و با دل درد درگیرم

من طبیعی میخوام کسی ندارم تنهام

برای منکه اصلا نمیگذره دوس دارم‌زودتر زایمان کنم😟

من 34 هفته ام کاش الان 37/38 بودم دیگه کشش ندارم

هنوزم😮‍💨😮‍💨

میخوام زودی زایمان کنم ازدردنمیتونم نه بشینم نه بخوابم

من زاییدم

برام دعاکنین خیلی اذیتم نی نی ام تولگن گیرکرده نمیتونه بچرخه مامایی برام یکم درش آوردالانم درددارم میگه شایدهنوزگیرکرده بچه بازمیخوام برم طرفش دعاکنین نی نی ام چیزیش نشه 😭😭😭

منم تو صف انتظارم 🥲

من نزاییدم چ بد.هزینه سزارین چقدر شد برات؟چه قدر دستمزد دادی ب دکتر؟

من تو صف انتظارم😅

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۲ ماهگی