منم ۲۵ فروردینم ولی هیچ علائمی ندارم 😖
آره گلم
من۲۱فروردینم و هنوز نی نی جاخوش کرده😆
من ۲۱ فروردین هستم اما هنوز خبری از زایمان نیست
برای منم ۲۲ فروردین هنوز خبری نیست
من 24زده خبری نیس که نیس دهانه رحمم 1سانته🥴
من ان تیم واسه امروز داده بود خبری نیست🤣تا ۲۳ ک ۴۰ پر میکنم وقت داد بهم😑
منم بیست چهار فروردین ولی خبری نیست الان
من سنوی ان تی 25فروردین داده فعلا که خبری نیست🥲😄
من و زن داداشم و دوستم و دختر داییم هممون تاریخمون بین ۲۵ تا ۲۸ فروردین بود طبق آن تی
هممون زایمان کردیم ک
کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.