۵ پاسخ

اره کامله نگران نباش

۳۷ به بعد زایمان زودرس به حساب نمیاد و بچه کامله ولی ریه تا زمان تولد درحال تکامله

نه کامل کامل خیالت راحت نگران نباش

دکتر به من گفت از ۳۷ کامله اما هر چی هفته بالا تر بره جنین همه چیش تو تکامله رشد میکنه.ماه هشتمه که که ریه کامل نیست

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 ۷ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان حانیه سادات مامان حانیه سادات ۲ ماهگی