خانوما بچه تو هفته من دنیا بیاد چیزیش نمیشه ؟

۹ پاسخ

چرا دنیا بیاد

نه بابا تو ماه ٩ ديگه

جاری من 36 هفته بچش به دنیا اومد نرفت دستگاه ولی یکی از روده هاش تشکیل نشده بود

نه از ۳۴ حتی احتمال اینکه بره دستگاه خیلی کمه . از ۳۲ هفته بچه میمونه منتها میره دستگاه

من اینجا خوندم ۳۴ هفته مشکل نداشته

نههه بابا ۳۳ رد کنی دیگه سیفه

کاش منم بتونم تا ۳۴ یا ۳۵ نگهش دارم🥲

من عمم جفت بچهاش رو ۳۴ دنیا اورده سالم و خوشکل الان یکیش ۱۵ سالشه یکی ۴ سالش

عزیزم امکانش هست بره دستگاه بهترین موقع برای زایمان 37 هفته

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی