بچه ۳۰ هفته دنیا بیاد چیزیش نمیشه

۹ پاسخ

انشالله واسه هیچ کسی پیش نیاد

چرا به این چیزا فکر میکنی چیزی شده؟

میده دستگاه زیر ۳۴ هفته

میدونی عزیزم چون درنزدیکانم دیدم بنظرم اصلا فکرنکن بهش چون بچه نارس خیلی سخته کلا

وزنش اگ مطابق هفتت باشه ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ چیزی نیی
میره دستگاه یا اگ بشه نگهش داشت تو شکمت بهت آمپول میزنن ک ریه هاش تکمیل شه
این چیزی ک من میدونستم

میره دستگاه
نارسه دیگه
خیلی ضعیفه

من رفتم دسشویی انگار تو واژنم انقباض داره ی تکونایی میخوره دردم گرف

نه فقط میره دستگاه

بچه نارسه

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد