خانما هفته ۳۰ اگه بچه ب دنیا بیاد چی میشه😭😭😭

۱۳ پاسخ

هیچی یه مدت میره دستگاه بعدم سالمو صحیح میاد بغلت ، به حمزه سیدالشهداء متوسل شو و شصت تا یاسین نذر ایشون کن معجزشو میبینی اگه خواستی دقیق تر بهت بگم نذرو چطور ادا کنی

بیا خبر بده از حالت

هیچی نمیشه بچت سالم میمونه فقط میره دستگاه بعدشم امپول اینا میدن کمرت خوب میشه نترس

هنو ۲۸ هفته ایی ک

انشاالله که چیزی نمیشه

امپول ریه اشو زدن؟

نگران نباش من خودم زایمان زودرسم میدونم خیلی الان داری استرس میکشی کمر درد همش برا زایمان نمیشه اگه باشه بهت امپول میزنن هم ریه هم سولفات چیزی نمیشه نگران نباش

چرا اینقدر دیر رفتی ک دردت شدید بشه دختر

ان شاالله بخیربگذره

ایشالله ک ب موقع میاد اینا زو نگو استراحت کن آب زباد بخور

چرا نگرانی چیشده تو بیمارستان نگهت میدارن امپول ریه میزنن اگه نزده باشی تا جایی ک ممکنه زایمان نمیکنن بعدش ب دنیا میاد میره دستگاه

چرا به دنیا بیاد؟

چرا؟

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد