باید بری بیمارستان تا امپول بزنن ریه های بچه برسه که اگه به دنیا اومد بمونه برات انشاالله
بستگی ب بچه داره باید خدا بخاد
میمونه عزیزم
اصلا منفی فکر نکن، ان شاءالله سر وقت زایمان کنی
من که زایمان اولم ۳۳ هفته بوده فقط دارم به زایمان ۴۰ هفته فکر می کنم 😅پس لطفا تو هم اصلا به زایمان زودرس فکر نکن😉
میمونه عزیز
اگه سابقه زایمان زودرس نداری الکی به خودت استرس نده
منم از اول بارداری استرس داشتم در صورتی ک سابقه زایمان زودرس هم نداشتم
خداروهزار مرتبه شکر تا ۳۶ هفته رسیدم
به خدا سپردم این چند هفته دیگه هم میمونه و بسلامتی بدنیا میاد
از ۲۸هفته میمونه فقط میره دستگاه
این فکرا نکن
میمونه اما ب سختی باید خیلی تو دستگاه بمونه
اصلا استرس به خودت نده اگر استراحت مطلق هستی مثل قبل ادامه بده این چند هفته هم زود میگذره
ب این چیزا فکر نکن عزیزم مثبت باش باشه؟
میمونه عزیزم از هفته ۲۸ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.