۱۵ پاسخ

نه این یه باور غلطه

نه بابا خدا بخواد بچه ۶ ماهه هم میمونه

سامیار من ۸ ماهه دینا اومد فقط ۱۰ روز توی آن ای سیو بود

برادر زاده من 33 هفته بود حتی تو دستگاه نرفت

۶ ماهه هم می‌مونه. ۸ ماهه که تقریبا ‌کامله

من شوهرم هشت ماهه دنیا اومده😅

یه بنده خدای تو همین گهواره ۲۵هفته بچش دنیا اومد

میمونه کی گفته؟
۳۷ هفته به دنیا بیاد احتمالا میره دستگاه
۳۸ هفته فک نکنم دستگاهم بره

دستگاه ها قویه الان

۹ ماه

نه مال قدیم بود ک امکانات نبود الان با این همه امکانات حتی شش ماهه هم می مونه

۳۷هفته چن ماه میشه ۷ یا۸

نه عزیزم میمونه دستگاه میره دوسه روز

اون مال زمان قدیم بود الان پیشرفت کرده همچی میمونه

نه عزیزم
این حرف قدیمی هاست

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهورا محمد مامان ماهورا محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد