نه این یه باور غلطه
نه بابا خدا بخواد بچه ۶ ماهه هم میمونه
سامیار من ۸ ماهه دینا اومد فقط ۱۰ روز توی آن ای سیو بود
برادر زاده من 33 هفته بود حتی تو دستگاه نرفت
۶ ماهه هم میمونه. ۸ ماهه که تقریبا کامله
من شوهرم هشت ماهه دنیا اومده😅
یه بنده خدای تو همین گهواره ۲۵هفته بچش دنیا اومد
میمونه کی گفته؟
۳۷ هفته به دنیا بیاد احتمالا میره دستگاه
۳۸ هفته فک نکنم دستگاهم بره
دستگاه ها قویه الان
۹ ماه
نه مال قدیم بود ک امکانات نبود الان با این همه امکانات حتی شش ماهه هم می مونه
۳۷هفته چن ماه میشه ۷ یا۸
نه عزیزم میمونه دستگاه میره دوسه روز
اون مال زمان قدیم بود الان پیشرفت کرده همچی میمونه
نه عزیزم
این حرف قدیمی هاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.