نه قدیم بود الان همه چی پیشرفت کرده دستگاه وجود داره
خواهرزاده من ۸بدنیا اومد ماشالله ۴ستون بدن سالم،قدش از منم زده جلو...
خدا بخواد نگه داره،کار خودشو میکنه،به علم و دکتر و این چیزام کاری نداره
بچه رفیقم باید ۱۵فروردین بدنیا میومد،شب یلدا بدنیا اومد،ینی ۵ماه و نیم بدنیا اومد،ما تشکیل شدن بچه رو خارج از شکم مامانش دیدیم،عجیب ترین چیزی بود که دیدم
الان ماشالله صحیح و سالمه،پیش دبستان میره،زیادی هم هر دوتا باهوشن
منم یک هشت ماهه هستم صحیح و سالم و زنده ، فقط کیسه های هوایی ریه م کوچیک مونده یادگار زود دنیا اومدنم ( اونم برا ۲۵ سال پیش نه الان با اینهمه پیشرفت)
از این فکرا نکن انشالا بوقتش بدنیا بیان بچه هامون ،ماه ۸ کمتر فعالیت کن به نظر من بچه یه روزم تو شکم بیشتر باشه براش بهتره من دوس دارم ۹ ماه کامل بشه با اینکه چند شبه نمیخابم و اذیتم از فشار
نه بابا
دختر خاله من، بچه اش تو ماه8 بود به دنیا اومد
مامانم همیشه میگفت بچه ۷ ماهه زنده میمونه بچه ۸ ماهه نه
دختر عمه م به دنیا اومد ۸ ماهه زنده موند ولی خب خیلی عمم اذیت شد چند ماه نگهش داشتن بیمارستان
باسلام بنده ی خواهرشوهرنازدارم باوزن ۷۰۰گرم شش ماهگی دنیااومده زنده هم هست۱۷سالشه فقط میتونم بگم قسمت و معجزه خدا
نه چرته
برادرشوهر من ۳۵ سال پیش ۸ ماهه دنیا اومد و هیچی نشد سالمه😬 خدااا باید بخواد
من خواهرم هشت ماهه دنیا اومد اینو قدیما میگفتن چون دستگاه نبود و ریه بعضی بچه ها کامل نشده بوده نمیموندن الان دیگه این مشکلات نیست
ن یکی از اشناهامون ۸ ماهه نی نیش به دنیا اومد زنده هم موند خداروشکر
ن
دوست من بچش ۸ماه بدنیا اومد الان داره میره تو ۳ سال
خیلیم خوب و سالمه
من دختر دوستم بدنیا اومد صحیح و سلامت
دختر عموم ۸ ماه کیسه آبش پاره شد بچه شب دنیا اومد فقط وزنش کم بود
نه اصلا راست دختر خواهر خواهرشوهرم هشت ماهه زایید یه هفته تو دستگاه موند الان ماشالله یه بلایی شده
اتفاقا من از یه ماما شنیدم تا 32 هفته سعی کنید بچه بمونه بعدش مشکلی نیس بچه های ابجی من دوقلو بودن اول هشت ماه دنیا اومدن
نه اصلا راست نیس
به این چیزا فکر نکن بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.