۱۰ پاسخ

چرا ۸ هم میمونه، پسر من هشت ماهه دنیا اومد

ن عزیزمن چ ربطی داره قدیم یچی‌میگفتن واسه خودشون اتفاقا هشت ماهه بیشتر از هفت ماهه رشد کرده تکامل داره خودت فکرشو بکن بچه ۲۶ هفته رشدش بهتره یا ۳۰ هفته؟؟

اصلا این چ حرفیه هرچی بچه بزرگتر باشه قطعا بهتره و سالم تر برا زندگی

ن عزیزم ۸ ماهه هم میمونه ما تازگیا دوتا فامیلمون ۸ ماه بچه شون ب دنیا اومد خداروشکر هر دوتاشونم سالمن

ریسک ۸ ماه زیادع
اما خدا بخاد میمونه

استرس نگیر فداتشم ب سلامتی ماه هشتم رد میکنی میری نهم اصلا استرس نگیر

خیر عزیزم ۸ ماهه هم دیگه میمونه ، قبلا اینجوری بود اما الان دیگه اوکیه

والا من دوتا بچه ها 8ماه زایمان کردم هردوهم الان کنارمن سالم و اصلا دستگاه هم نرفتن وزنشون خوب بود نفس تنگی نداشتن

عزیزم خدا هر چی بخواد همون میشه برای یکی از فامیلامون هست ماهه موند

نه این نظریه منسوخ شده بچه تو ماه هشت بدنیا بیاد میمونه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری